fredag 25 januari 2013

Matrummet


Nu har vi kalasat med släkten, och tårtan var verkligen SUPERGOD!


Och med dessa bilder sen en tidigare solig dag önskar jag er alla en trevlig helg! Helgen började riktigt bra för min del, för jag fick pengar oväntat från försäkringskassan sedan jag hade bostadsbidrag 2011 (!), innan vi flyttade till huset...jag hade tydligen fått för lite då, så fick det som fattades sen dess nu :)) Plus att mamma kom med en (för mig) stor slant idag- tack mamma! Finns det något bättre än sådana överraskningar?? Sitter som handen i handsken denna månad då det är MÅNGA dyra utgifter...

Ikväll ville Anders gå på bio, men vi får väl se vad vi gör? Vi är barnlediga denna helg (och jag har tagit semester) och imorgon vankas det som sagt tjejfest och husgung! 

Känner mig riktigt, riktigt glad just nu!

Stoor kram till er alla!



4 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Vilket vackert hem du har...och vilka terriner! Vill ha! Alltid lika kul att kika in till dig...
Önskar dig en skön helg, ta hand om dig!
Hälsningar från ett iskallt Öland & Titti

Sommerhuset i bakken sa...

For et fantastisk flott matrom! Det var helt nydelig! Og så mange fine suppeterriner du har! Sååå sjarmerende!

Ha en super kveld!

Fröken C sa...

Vilket underbart vackert rum! Glad att jag hittade till dig:)
Ha en fin helg!
Kram C

Rosa i huset i vitt sa...

så vackert och ombonat...ha en trevlig helg
kram Rosa