söndag 20 januari 2013

King of the castle


Våra små bebisar har fått en nytt favoritställe här hemma :)


Ett ställe där de har god uppsikt, och där de får ligga ifred och sova utan att vi andra familjemedlemmar är där och stör dem ;)


Kruxet är bara det att lilla fröken Klara (som sitter där uppe på bilderna ovan) måste lyftas dit, medans syster hennes kan hoppa upp dit själv. Klara är nämligen långt ifrån så smidig som syster sin, men sen har hon ett par kg mer på kroppen än syster också ;)

Tog även en sådan fin bild på de tu då de satt så fint tillsammans vid fönstret i trappen....


Våra älskade bebisar!

Jaha, något trappräcke kommer inte komma upp (som jag skrev om i det förra inlägget) Då jag skulle till att börja, så insåg jag att vi hade DEN STORA världskartan uppsatt (i vägen), och dessutom hade jag visst börjat måla räcket vitt innan jag tog ner det...så vi får fortsätta vara utan helt enkelt!

Jag blev lite uttråkad då "trappräcke-projektet" blev nedlagt. Dessutom ska Anders stå för den goda middagen idag (kyckling med wok och cos cos), så det blir nog en slödag för mig här? Blir nog ett inlägg till på detta :)





Inga kommentarer: