torsdag 31 januari 2013

Broderi-mönster



Här broderas det för fullt! Snart är första kudden klar och då ska ni få se hur den blev! Det är lätt beroendeframkallande faktiskt, och svårt att komma i säng då det ju är så roligt att brodera! Jag har ju inga tider att passa på morgonen heller (då jag bara jobbar nätter), så det blir gärna sent...Idag satt jag och funderade över en del...hur bra jag faktiskt har det egentligen i o m all ledig tid, och i mitt liv för övrigt.... 

Bilden ovan visar i a f ett annat mönster (märktavla) som jag ska kasta mig över då jag gjort färdigt första kudden! 
Kul, kul!

Visst har det hänt något med mitt humör den sista tiden sen jag kom igång med motionerandet! Och apropå motion så kan jag verkligen varmt rekommendera er -som funderar på det- att skaffa ett gåband. Det är så mycket fördelar med det. 


  • Du väljer själv NÄR och HUR LÄNGE du vill gå
  • Det är inte väderberoende. Du slipper regn, kyla, halka och blåst
  • Takten bestämmer du också själv
  • Musiken/TV:n till är det också bara DU som basar över
  • Det är dessutom gratis (förutom kostnaden då du köper bandet)



Ni ser, bara fördelar! Och då tog jag inte med allt vad motion gör för kropp och hälsa ;)
Nehej, dags att slita sig från broderandet och krypa ner bredvid min allra bästa och älskade sambo!






Inga kommentarer: