fredag 23 november 2012

Pianot på plats!

Med hjälp av sex män så står det nu äntligen på plats! Det hämtades nere i en källare med smal och tvär trappa. Och killarna fick både ont i ryggarna, armarna, axlarna samt skrapsår....Och inte nog med det! Väl hemma sedan så skulle de hjälpa mig att bära ner ett väldigt otympligt och tungt skåp ner i källaren..efter mycket om och men fastnade det halvvägs ner i trappan...Så det slutade med att de fick ge upp och ställa (läs baxa) tillbaka det...De var inte på deras bästa humör kan jag avslöja :/ De har verkligen kämpat för kung och fosterland! Tack snälla till er alla inblandade! Inte för att de läser min blogg då, men de har fått både pengar, godis och mat i belöning :)

Har i a f börjat vackla över om jag verkligen SKA måla det vitt, vi får se? SPELA ska jag i a f göra!


Inga kommentarer: