tisdag 11 september 2012

Väldigt vågat av mig :O


Var ner till optikern idag för kolla av de nya linserna, då hade ett par av mina nya glasögon kommit! Jag beställde två då det var något extra erbjudande...Älskar dem! Men folk kommer säkert att glo och tycka att man ser ut som en glasögonorm, eller som att man grävt fram mormors gamla glasögon sen 70-talet ;) Men det bjuder jag på!

Som ni vet, så avskyr jag att vara med på bild. Det är nämligen inte bara jag som säger/håller med om att jag sällan blir bra på bild :( Men tur att det är bättre i verkligheten då istället för tvärsom ;) Men idag är jag hur som helst visst väldigt generös och bjuder er på hela jag -oredigerad...Nyss inkommen från stormen ute...så här har ni mig JUST NU, med skitigt hår (som är slarvigt uppsatt), alla mina extra kilon och mega-boobs *suck* Nåväl....

Kan ju inte heller le på bild, så ni får stå ut med att jag ser lika sur ut som en citron ;)