fredag 28 september 2012

En vanlig kväll på Hagbacken


Ikväll har vi haft/har fullt hus igen. Alla våra sex barn var här och åt med oss (inte så ofta alla kan samtidigt) Sen är det ju mer en regel än ett undantag att de har kompisar med sig...Ikväll har då min son på 17 år sex kompisar nere med sig i källaren (de LAN:ar) Min 11-åring har en kompis, min 15-åring har en kompis, bonusdottern är här och så var hennes bröder också här. Anders söner skulle ut på partaj, men innan de drog till krogen hade de tre kompisar här också. Stor familj är vi- och dörren är öppen för alla :) Sammanlagt var vi då alltså 20 stycken här hemma- och det är INTE ovanligt att det är så :O 


Det är ingen idé att duka fint då vi är så många (sullgrisar) Killarna kom direkt från träningen (de tränar handikappade i innebandy bl a), så det är därför Anders sitter i shorts...han hade inte hunnit duscha än...På bilden ovan ser ni från höger: Anders, min äldsta bonusson Andreas på snart 22 år, en kompis till honom, min yngsta bonusson Mattias på 20 år och så bonusdottern Malin- snart 14 år...


Här på bilden ovan ser ni min 15-åring Emilie (i vitt), och hennes BFF läs andra halva Miranda bredvid, och längst in min 11-åring Ida och hennes kompis Jessika bredvid :)


Och så kan ni även se MIN 17-åriga son Marcus ovan längst till vänster :) Sen kom det då lite senare tre kompisar till de "större killarna", och i källaren satt hela tiden min sons sex kompisar och LAN:ade. Roligt är det då man är många! Love my family! :) Anders följde med hans söner och kompisar ut ikväll, då de ska titta och röja till bandet Royal Republic. I morgon är det dock min tur, då blir det husgung (Hela huset gungar) och dans med bästa Kajsa! :)


Inga kommentarer: