måndag 27 augusti 2012

Ryssland= Babushska


Nu har mamma varit här på en blixtvisit (då hon inte vill bli smittad), så då måste jag ju visa er vad hon hade köpt...Varsin babushska åt oss flickor (sonen fick pengar), eftersom de har varit i Ryssland. Detta är ju då en docka som man öppnar för att finna en mindre docka som man öppnar o s v....JAG fick den på bilden (som var det vitaste hon kunde hitta *hihi*), och flickorna fick lite mer färgglada ;)


Hon berättade att en babushska i original gick på ca en tusenlapp/docka, men dessa kostade runt 200:-/styck... De i original har tio dockor medans dessa "bara" har sju.

Sen hade hon ju mer med sig också....


Ingen idé att börja banta idag, va? ;)


Ps. Mamma hade heller aldrig sett större spindel....så den ÄR verkligen STOR! (Se inlägget nedan)


1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

En sån babushska hade jag när jag var liten ..fick jag av min mormor kommer jag ihåg
kram Rosa