söndag 26 augusti 2012

Ordningen är återställd!


Nyputsade fönster i vardagsrum och matrum, och dessutom så....


....står nu Pålle nr 2 färdigmålad och klar i fönstret. För er som har missat det, så hade katterna ner den förra hästen i golvet....Har dock än ej kommit på något sätt att få den att stå kvar denna gång, jag har fått flera förslag men inget som jag nappat på än (för det ska såklart inte synas, jag menar- med rep och skruvar etc) Jag målade faktiskt lite UNDER den på plats denna gång, för att se om det hjälpte den att stå stilla? Fönsterbrädan ska väl målas om någon gång framöver ändå ;)


Flickornas rum blev inte klart idag läs lördag, så förhoppningsvis blir det det under söndagen? :)

Jag insåg precis att det finns saker att se fram emot med hösten också- t ex alla TV-kvällar (jag som sällan kollar på TV annars) Det jag ser fram emot att följa är bl a nya avsnitt av:


  • Svenska Hollywoodfruar
  • Ensam mamma söker
  • Körslaget
  • Färjan 4
  • Efterlyst
  • Lyxfällan
  • Barn som mördar (TLC)


De flesta går redan NU på TV.
Det var lite av MINA TV-vanor, det :) Härligt att ha något att längta efter om kvällarna, och det mesta finns ju att se på datorn i repris om man missar ett avsnitt....

Önskar er alla en trevlig söndag!


Ps. Se hit alla Borlänge-bor (och även ni andra som också kan tänka er att åka en bit)...Det verkar bli en rejäl FESTA/DANSA-höst i PARTYTS tecken här i Borlänge. Här är några av artisterna som kommer till liljan i höst, som JAG INTE tänker missa: 


  • 7 sep Björn Rosenström  150 kr (före 22) 200 kr (före 23:00) 250 kr (efter 23:00)
  • 8 sep Da Buzz  Fri entré före 22:00. 100 kr före 23:00 & 150 kr efter 23:00  Detta missar jag INTE!!! INGET kan hindra mig från att vara där denna kväll :)))
  • 29 sep Black Ingvars  Fri entré före 22:00. 100 kr före 23:00 & 150 kr efter 23:00
  • 5 okt Dynazty (de som var med i Melodifestivalen 2012)  100 kr före 22:00, 150 kr efter 22:00
  • 16 nov Melody Club 150 kr före 22:00 & 180 kr efter 22:00


Kan det bli en bättre höst, eller? :))


1 kommentar:

Anonym sa...

Ok. Du o jag på Melody Club.
Bokat.
Pöss från den möööörka skogen

p.s ok... da buzz oxå då.. jag offrar mig... <3