lördag 25 augusti 2012

Nu klipper vi navelsträngen!


Hoppas ni alla har en bra helg? Här är vi fortfarande förkylda, men det går åt rätt håll :) Idag har jag övervåningen full av män :O


Svärfar, Anders och hans två bröder är här och ska dela av "små-flickornas" rum- ÄNTLIGEN!! Min Ida och min bonusdotter Malin har delat rum fram tills nu, men ikväll hoppas jag att de kan stänga in sig i varsina rum :) Nu är de visserligen båda hos sina andra föräldrar, men det står och väntar på dem!

Vi har läs Anders, inte haft sådan panik innan med detta eftersom min bonusdotter bara har bott här ungefär varannan helg. Flickorna står varandra dessutom väldigt nära, så det har fungerat kanon att dela rum. Men nu är det dags att "klippa navelsträngen" mellan dem :) Svärmor kommer dessutom senare hit med mat, och jag ska nu måla häst!

Puss på er!


Ps. Solrosorna på bilden kommer från våra hamstrars grav,vi satte frön där i våras som nu har slagit ut så fint :)

Inga kommentarer: