måndag 6 augusti 2012

Inte nöjd...


Då kartan sattes upp på övervåningen/ovanför trappen, så blev något annat tvunget att flytta på sig...Och i detta fall blev det mitt vita vitrinskåp...Det fick då flytta ner i matrummet...Och bordet fick skjutas mot fönstret. På bilden ovan ser man det från vardagsrummet sett, och den vinkeln är ok......


Men från matrummet sett så ser det inte bra ut. Det ser verkligen övermöblerat ut men då passar det ju visserligen resten av inredningen ;) Och så ser det inte ut att passa in där, vet inte- men jag är inte nöjd :/



Nåväl, jag har att välja på detta eller sälja kartan vidare, eftersom vi inte har plats för den någon annan stans (då den är väldigt, väldigt stor) Alternativet är annars om jag hittar något skåp som vitrinskåpet kan byta plats med? Nu fick jag lite nytt att fundera på då jag ligger i sängen om kvällarna?




I natt så överbevisade min äldsta dotter mig också! Hon och hennes bästis har pratat om att sova ute under bar himmel- nämligen på studsmattan :/ Och då jag tittade ut halv sex i morse så möttes jag av denna syn...en hög med täcken och kuddar- men de låg faktiskt kvar? :/

Har uppdaterat inlägget med slutpriserna på auktionen som var igår (söndag) Nyfiken på att veta vad sakerna gick för? Klicka då HÄR....

Idag går startskottet av för de 2 ½ veckor vi har kvar av våran semester= SKÖNT :))



Inga kommentarer: