onsdag 8 augusti 2012

Glädje och spänning



Måste bara dela med mig av vad vi hakat upp oss på här hemma, denna glädjefulla låt nynnar vi nog alla på just nu (mer eller mindre)

Sen var jag ju tvungen att be sonen ladda hem det som sägs vara det läskigaste dataspelet 2012. Det heter Slender, och ska finnas att ladda ner gratis (fråga mig INTE hur han gjorde). Man går omkring i en mörk skog och ska samla lappar (?) med en ficklampa, och så rätt vad det är dyker det upp *piip*. Tydligen ska man spela det nattetid för att få ut maximalt med spänning....Testa vett ja ;) Jag lovar, det var inte så farligt ;P 


Ps. Idag har jag bäddat ner mig i sängen igen mellan alla vändor av folk som köper prylar av mig som jag lagt ut på blocket :)), p g a magont....Hoppas på att det är bra igen tills imorgon.....


Inga kommentarer: