söndag 22 juli 2012

Vintage by Nina

De gånger jag är ett längre tag hos Hanna och hälsar på- brukar jag alltid försöka plöja igenom hennes inredningstidningar (om hon har några som JAG inte har) Sist så kom jag över en inredningsbok som jag inte tittat i än....

Ni ser bilden ovan med mina gamla mormorskängor, va? Hur kul kändes det inte att se exakt likadana i den mest fantastiska bok jag bläddrat i på länge....


Jag talar så klart om boken Vintage by Nina av Nina Hartmann :)


Jag blev så förälskad i boken, och all den inspiration den gav- fick mig att söka på nätet efter ett eget exemplar....


Se så mycket fint, varenda sida i boken bjuder på inspiration ifrån hennes vackra hem!


Jag har snart redan bläddrat sönder den ;) Så mitt semester/köp- tips är definitivt denna bok (om ni gillar den stilen, vill säga)!


Ps. Nu kommer lite sporadiska inlägg då lusten och andan faller på under semestern. Veckan som kommer bjuder bl a på ett besök i Furuvik, Furudal, Säterdalen, förhoppningsvis några B A D ute och så tjejfest här hemma till helgen! :)

Inga kommentarer: