måndag 30 juli 2012

Önskelista inför söndagens auktion

 Titta, vilket underbart skåp....Klubbslag 3900
 Och denna korg var ju ljuvlig, har en idé som funnits ett tag där jag behöver en del GAMLA korgar...
Klubbslag 125
 Aldrig fel med renfällar då det blir höst och kyligt....
Klubbslag 325
 Ljuvligt fågelbad att ställa i rabatten.....Klubbslag 1100
 Denna moraklocka står det ÄLSKA på.....Klubbslag 800
 Har inte slutat drömma om en gammal kamin.....Klubbslag 5800 
 Fin gungstol, vi har en i trä..men den står på mammas och pappas vind p g a platsbrist här hemma :O
Klubbslag 375
 Tre tavlor här blev jag väldigt förtjust i, undrar om ni kan gissa vilka? ;)
Klubbslag 300
 
 REDA-hylla i bra utförande Klubbslag 500
 Har ett par av dessa stolar redan, och gillar dem verkligen...så några till så det blir enhetligt runt matbordet skulle inte vara fel (även om jag samtidigt gillar att blanda udda stolar)
Klubbslag 375
 Tänk att få ställa fram denna vid högtider/födelsedagar
Klubbslag 250
 Och denna stol...vitmålad- L O V E :) Klubbslag 650 
Fler korgar som är "rätt" för mitt kommande projekt framöver....Klubbslag 150

Jaa, drömma kan man ju allt få göra i a f ;)

HÄR kan ni läsa mer om auktionen eller lägga bud.


2 kommentarer:

Lena Kjellberg sa...

Hej, har för vana att titta in på din blogg lite då och då.
Jag tycker att du har en inspirerande stil och får ofta tips via din blogg. Jag har ingen egen blogg men har planer på att starta upp en.
Nå, till saken. REDA-HYLLAN!!!!!!
Skulle så gärna vilja lägga vantarna på den. Jag förstår bara inte hur jag ska kunna buda on-line.
Jag har inget kundnr.
Har du möjlighet att hjälpa mig.
klena.kjellberg@gmail.com
Mvh/Lena

Enelid vitt och lantligt! sa...

Fina grejer, måste ta och kika in på auktionen.
Ha en bra dag och hoppas på lite sol.
Kram Carita