torsdag 12 juli 2012

Hard work

Fick äntligen lite städat hemma idag, annars är det Hard Work som gäller :O Och det känns i kroppen, sov ända till halv sju på kvällen idag -och det är INTE likt mig! Sover vanligtvis bara mellan 9.00- 12 eller som mest annars till 12.30.....sen kan jag lägga mig igen en timme senare på eftermiddagen då i o f s, men inte blir det mycket sömn, inte.....


Varnar nu känsliga läsare för lite otäcka bilder....våra bebisar mår bra nu men då de kom hem vinglade de som två fyllon *stackarna*, och såren ser ut som följer....Först ut ser ni Milla i Anders famn.....



Klara verkar lite besvärad av att behöva visa upp sig så "intimt" inför kameran :O


Jag har mest haft hankatter förut (förutom då jag var liten), så jag blev lite paff då jag fick veta att honorna blir av med hela livmodern och äggstockarna :O Otroligt att de redan är så pigga och alerta? 3000:- fattigare blev jag -men det är klart de är värda varenda öre!

Nåväl.

Om vi inte hörs innan, så hoppas jag vi ses på loppisen hemma hos Hanna nu på lördag :) Jag åker dit redan nu på fredag den 13:e *GULP* och tittar ner i en vinare tillsammans med henne, men vi ser till att vara på benen till loppisen -jag lovar!




1 kommentar:

Anonym sa...

Ser verkligen fram emot våran dejt.
/Frun