lördag 23 juni 2012

Midsommarafton....


....för oss blev som följer...Anders hade jour och precis då grillen hade tänts så fick han en utryckning då (och jag som aldrig har grillat- helt ärligt), så köttet blev visst lite bränt då :/


Vi var bortbjudna till två olika sammankomster men valde ändå att stanna hemma och bara vara....


 Så flickorna band kransar och så försökte vi hjälpas åt med grillningen :P


Det gäller att ha tungan rätt i mun ;)


Nedan ser ni min äldsta dotters bästa kompis- fina Miranda <3


Min 11-åring var väldigt nöjd över sin första egna krans (som hon gjort alldeles själv)


Solen tittade fram emellanåt, men inget regn som tur är- trots molnen :)


Och lagomt till midsommar slog min fingerborgsblomma ut :) Jag satte ner en liten planta förra året, som nu blivit så här stor :)


Anders var tillbaka från jourjobbet sent, så då tog vi en kvällspromenad (titta alla prästkragar nedan på våran framsida) :O


Vi bor ju ett stenkast ifrån Dalälven....


Vi gick faktiskt ner till Domnarvsbron och tände ljus vid olycksplatsen (där en ung kille tragiskt omkom för en vecka sedan i en bilolycka), på bilden nedan är vi på väg hem igen....


Hemma på våran gata i stan :)


Mina fina tre, det bästa jag gjort....


Nu är det redan midsommardag och den innebär tjejfest med utgång för MIN del här hemma- DET ska bli kul! Ha en fortsatt trevlig helg!


Inga kommentarer: