söndag 10 juni 2012

And the winner is...*trumvirvel medans Anders drar lott*

...Lasse (kul att det blev en kille) Grattis till dina 2 biobiljetter! Eftersom du skickade svaret på mail till mig så kontaktar jag dig där :)

Nu vill ni kanske ha lite mer information om påståendena och det rätta svaret också? Det rätta svaret (som skulle vara falskt) är att Anders inte bara har en pryl framme här hemma (tavlan i källaren), utan han har faktiskt hela två eller tre saker ;) T ex köksbordet och stereon....men inte är det just något mer heller :O


Här kommer en resumé av påståendena och lite mer info:

  • Jag hatar att laga mat Ja det stämmer faktiskt, jag avskyr verkligen att laga mat! Jag önskar jag hade en hushållerska så att jag aldrig mer behövde stå vid spisen....
  • Jag har jobbat med avlidna personer Det stämmer också, det var då jag jobbade på en somatisk avdelning med bl a palliativ vård (vård vid livets slutskede) och det var väldigt intressant
  • Jag har hittat över 200 fyrklöver sammanlagt under min livstid så långt Stämmer, mina ögon har alltid dragits till de fyrklövrar som finns i diken och på gräsmattor. Redan som tonåring började det, och det har blivit en hel del..sparade de första 100 genom att tejpa fast dem på papper, men nu önskar jag mig bara något istället ;) Men det är en av anledningarna till att jag har ett fyrklöver i guld på en tand, ett fyrklöver intatuerat på foten samt fyrklöver i halsband runt halsen.
  • Jag har haft sex bland hyllorna på Borlänges Bibliotek Ja pinsamt nog så stämmer det med. Jag var nyskild och kär och totally crazy ;P
  • Jag har blivit opererad för cellförändringar Stämmer, både jag och min mamma och min mormor har haft cellförändringar så nu blir det till att vaccinera mina egna döttrar mot livmoderhalscancer!
  • Det finns en pryl framme i vårat nuvarande gemensamma hem som är Anders, och det är en färgglad tavla i källaren  Rätta svaret, d v s FALSKT. Se mer info om det ovan.
  • Jag har haft en tillfällig förbindelse med en kriminell och farlig person (som blivit dömd för misshandel) Ja, tyvärr. han var farlig och snygg och jag föll pladask. Men jag lyckades komma till insikt med hjälp av mina anhöriga, men det var dock sen inte lätt att skaka av mig honom. Idag ser jag honom emellanåt på stan, påtänd.
  • Jag tuggar sönder mina tandborstar efter några dagar Sant, så sant. Anledningen till det är att jag alltid gör en massa annat SAMTIDIGT som jag borstar tänderna.
  • Jag är rädd för pissmyror Livrädd snarare, kan inte stå still på en stig i skogen om det finns pissmyror där. Nu går jag visserligen inte i skogen alls p g a min rädsla för björnar då....
  • Jag började jobba i åttan (då jag var ledig från skolan) Japp, stämmer. Jag jobbade varje helg och alla lov i en tobakshandel. Tjänade bra med pengar (eftersom jag jobbade svart), så redan där föddes mina shoppingvanor....

Avslutar med en bild på min stora, fina kärlek ifrån dagens lyckade auktion och loppis :) Ni minns väl att jag berättade att jag "upptäckte" honom just på denna auktion? Och tänk- idag är vi lyckliga sambos!



NU tar jag paus, på återseende!



Inga kommentarer: