fredag 4 maj 2012

Gammal VIT korsett

Denna gamla korsett kommer från Fågel Blå Butik. Jag vet att jag har nämnt det förut, men det tåls att nämna igen- Katherine har såå mycket gamla och fina saker att sälja- till bra priser! Oerhört bra service är det också, Katherine är en jättegullig tjej!
Jag har hängt upp korsetten lite knasigt ser jag, skulle bl a ha haft en annan galge....

Idag är det minst sagt en grå och seg, tråkig dag. Jag har varit ute i ärenden hela dagen och försöker nu samla energi till att ta itu med målningen av hallen uppe. Men det går trögt....Katterna verkar smittade av min seghet, för de har sovit HELA dagen och vill inte ens sticka ut nosen genom dörren :P Får se om jag skjuter upp målningen tills imorgon? För jag vill i a f få det gjort nu i helgen då jag är ledig och vi inte har några barn här, och Anders dessutom har jour :/

Om vi ses imorgon ska jag visa er ett loppisfynd som jag hittat :)