tisdag 15 maj 2012

A dream came true

Kanske ni minns att jag en gång tidigare har skrivit om "en gammal räv" inom bloggvärlden vid namn Emmalill? Vi har följt varandras bloggar ända sen starten för cirka 4 år sedan. En jättehärlig tjej med HUMOR! Hon är ju sjukt duktig på att teckna (som ni kan se här bredvid, det är hon på bilden)

Jag har alltid sagt till henne att hon kommer att gå långt...:)
Och det började med att hon startade en webshop där hon bl a säljer jättefina tapeter med hennes egna motiv på! Och nu har hon gjort det! Tillsammans med hennes pappa kommer nu hennes första barnbok ut 1 juni ! Är så glad för hennes skull, tänk vilken lycka att få förverkliga ens drömmar!
Här är den kommande boken! Självklart har jag beställt ett exemplar trots att jag inte har några småbarn längre ;) Men jag hoppas på barnbarn någon gång framöver, så den kommer nog väl till pass så småningom. Fram tills dess kanske jag ska ha den som godnattsaga vid nattningen av Anders? ;)

Intresserade? Klart ni är ;) Du kan nu förhandsboka ett eller flera ex, så får du boken för 110:- (ord pris 130:-), förhansdsboka innan 1 juni för att få det förmånliga priset! Varför inte köpa en bok till någon väns barn, ditt/dina egna barn, barnbarn, gudbarn etc.

Maila Emmalill på emma@lillaengla.se  vid intresse, men gör även ett besök på hennes egna hemsida, där hon har både blogg och webshop. Den hittar du HÄR. Bilderna i detta inlägg är lånade från hennes sida.

Tjing så länge :)




Inga kommentarer: