onsdag 25 april 2012

Premiär!

  Idag inviger vi så äntligen det nya matrummet, eftersom vi har två födelsedagsbarn i familjen (se inlägget nedan)
  
Bordet som det NU ser ut ser ni här ovan...och bredvid/nedan ser ni hur det såg ut innan jag målade det :O

Denna sista bild är lånad från blocket (där jag hittade bordet) Det ser ju inte så spännande ut här om ni frågar mig. Jag lyckades dessutom pruta ner det riktigt BILLIGT :)

Men det är som jag och många med mig har sagt förut - det gäller att kunna se potentialen ;)

Nu - förberedelse för kalas med en del av släkten!



Ps. Detta inlägg skulle publiceras senare under dagen idag (den 25:e)...men fattar inte vad jag gör för fel eftersom det inte vill som jag vill -teknikens under, vet ni ;)


Hur som helst, så scrolla gärna ner och läs om dagens TRE födelsedagsbarn!