lördag 28 april 2012

Inte ens min värsta fiende....

...önskar jag denna magsjuka som vi återigen har drabbats av här hemma :( Hela natten mot fredagen och natten tills idag har jag legat med magsmärtor varvat med toalettbesök...(för er som vill veta......*sorry*)



























Jag förstår liksom inte var alla hemska baciller kommer ifrån? Alla våra tre flickor är dessutom dyngförkylda och hittills har jag och minsta dottern fått magsjukan from hell....Nåväl....Tur man har datorn så man kan "roa sig" en stund med att försöka tänka på annat. Denna lampan ovan funderar jag på att ha i matrummet? Var först inne på någon typ av kristallkrona, men sen insåg jag att det nog skulle bli snyggt med en sån här? Ska fortsätta fundera ;) Har liksom inte så mycket annat jag kan göra just nu.