onsdag 18 april 2012

Det nya matrummet!

Matrummet är så gott som färdigt, så här kommer bilder! Vissa snarlika såg jag...;)

Bordet ska målas en gång till, sen kan ni skymta i spegeln på bilden ovan ytterligare en iläggsskiva som ska målas....

Någon dag ska jag visa er bilder på hur bordet såg ut innan, och bilder på hur källaren såg ut från början..lite FÖRE och EFTER som jag tycker är så kul :)

Just nu har vi våra egna stolar...tycker det är fint med olika modeller på stolar..så vi får se om dessa blir kvar eller om vi hämtar stolar hemma hos Anders föräldrar. De måste i s f målas, och nu orkar jag faktiskt inte...kanske till sommaren (om inte dessa blir kvar?)

ÄNTLIGEN lite plats för större middagar och kalas! Om exakt en vecka fyller nämligen båda Anders, min son och kära väninna år- ALLA TRE på samma dag!

SÅÅ skönt med lite yta! Hela huset blev att kännas jättestort p g a detta....

Lite svårt att fota mot fönstret och ljuset utan blixt....

Det var det, det! Vet ni? Jag svävar på moln av lycka! Fortfarande återstår en massa småfix, alla mina kläder ska in i garderober nere i källaren också...jag började igår, men fick avbryta då nacken strejkade :/

Och vet ni mer? Jag sover som en prinsessa i källaren! Äntligen mörkt, svalt och tyst....VARFÖR gjorde vi inte detta tidigare? ;)


Inga kommentarer: