torsdag 29 mars 2012

Det är tack vare er...

...och era fina ord och hälsningar som jag trots allt fortsätter blogga! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, då det tål att upprepas!

Häromdagen ropade en gammal klasskompis och vän på mig. Hon berättade att hon läste min blogg dagligen och att hon inte ville att jag skulle lägga ner bloggandet. Tack för det gulliga Helena ;)

Det är flera läsare som berättat/skrivit till mig och sagt att de börjar dagen med att titta in på min lilla blogg, det värmer verkligen mitt hjärta! Gulle, gulle er! <3

Korgen på bilden är en picknickkorg som jag också hittade på loppisen häromdagen med väninnan. Riktigt stor är den och med blå och vit-rutigt tyg inuti. Tror den kommer hamna under vita penseln, dock? Hur som helst! Då våran gamla gick sönder i handtagen förra året så var denna mer än välkommen för tre ynka guldtior....

Ps. Att gå från en hel dags utbildning genom jobbet- till att jobba natt samma kväll är ingen höjdare, men det går visst? :/ Men vi får se när jag orkar göra nästa inlägg? ;)


Inga kommentarer: