måndag 13 februari 2012

Klänningar och färgchock!

Sist vi var ut och dansade, så hade jag (inte helt oväntat då) köpt en ny klänning! Jag är lite dålig på att visa kläder här på bloggen, men det har nog mycket att göra med att jag själv inte vill vara med på bild i första taget.....:/

Hur som helst, så var det denna klänning ovan som jag senast föll för. Hur skön som helst. Och med en väldigt bra passform. 299:- på Lindex :))

Visserligen hade jag redan en prickig klänning (t o m flera "gamla" med prickar, men det hade jag visst förträngt), och jag hade ju inte direkt klänning-brist heller då...Vet inte vad jag ska skylla på? Att jag är K V I N N A kanske? ;)
Att se mig en utekväll UTAN klänning och höga stövlar är som att se på Melodifestivalen utan musik (hmm, konstig jämförelse kanske...men ändå)......;)

Sen kanske ni inte har missat att det är väldigt inne med STARKA & GLADA FÄRGER nu? Jag är ju då en "tråkig, svart människa" i vanliga fall, medans Anders ÄLSKAR FÄRG (vilket jag jämt får höra) *ähum* Och eftersom man blir så glad av lite färg så chockade jag både honom och mig själv häromdagen då jag slog till på denna kofta nedan från Indiska.....
Till den tänkte jag köpa denna gula väska nedan, men det blev en knall-orange istället från Kapp-Ahl :/
Jag är absolut inte den som följer trender, men tyckte faktiskt riktigt mycket om dem- färgerna gjorde mig G L A D !

Denna klänning nedan (också från Indiska) fanns tyvärr inte i min storlek..utan det blev en knall-blå 60-talsinspirerad klänning samt en riktig "hippie-klänning" istället...Dessa fanns tyvärr inte med på deras hemsida......
Och till detta ska det naturligtvis vara färgstarka accessoarer :)

Nästa fråga är ju sedan bara om jag kommer våga sätta på mig de färgstarka kläderna och "sticka ut" så? Anders blev i a f nöjd :)


Inga kommentarer: