tisdag 31 januari 2012

Sista före och efter bilderna för denna gång...

...blir ifrån sovrummet och badrummet på våran entrévåning. Sovrummet hade samma gula färg på tapeten och samma bruna plastmatta som i vardagsrummet (då de sitter ihop) Och ingen har väl nu missat att sovrummet ska flyttas ner i källaren till våren, för att göra plats åt ett matrum? ;)

Men så här ser det ut JUST NU. Vita väggar och grått trägolv. Bilden är helt ostylad och det slog mig att jag nog alltid har just dessa lakan då jag fotar sängen obäddad :) Ändå byter jag lakan en gång i veckan? Hmm....nåväl....;)

Den lilla toaletten på samma våning såg ut som på bilden nedan då vi flyttade in (denna bild är lånad från hemnet då huset låg ute till försäljning)

Nu är även DEN då vitmålad...Och bilden är också här helt ostylad ;)

Som sagt, det är väldigt nyttigt för mig att se tillbaka och faktiskt inse hur mycket vi (jag) har gjort under det gångna året i vårat hem :) Entrévåningen är nu så gott som helt renoverad, det är bara lilla innerhallen som ska målas vit. Näst på tur står både hallen uppe och det blivande sovrummet nere i källaren.

Så int´är man sysslolös int´, som jag brukar säga ;)



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Åhh så roligt det har vart att följa dina före och efter bilder!
Ni har gjort det så fint,,, duktiga ni!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine