måndag 9 januari 2012

Julfest med Anders släkt 2012

Tänkte visa er några bilder ifrån släktträffen igår. Anders släkt brukar ha sammankomster några gånger per år. Sist var vi i Bjursås hela gänget :) Nu var det den årliga julfesten som stod på tur! Det brukar som mest vara ca 80-90 personer som samlas. Alla är med och bidrar med en egen slant.

Nedan här har ni de fyra barn som är hemmaboende hos oss (Anders pojkar på 19 och 21 år är så gott som utflugna, de bor -då de är hemma- hos mamman). På bilden ser ni mina tre egna, och bonusdottern längst fram till vänster :)

Här nedan ser ni mina döttrar, mitt livs kärlek och en av bonussönerna (den andra är på Gotland och "friar"....) Bilderna är av blandad kvalité då objektivet samt blixten åkte av och på....

Här nedan är bl a våra döttrar, sonen som spelar wordfeud och kära svärfar.....

Det bjöds på fika, femkamp, lotterier samt dans kring granen till levande musik. Även tomten tittade förbi med godis åt alla barn :) En trevlig eftermiddag var det!

Och återigen kan jag konstatera att hela min familj är det bästa jag har! :))

Ps. Min minsta dotter fick akut magknip nu på kvällen..efter mycket om och men somnade hon gråtandes med magont och "bubblig" mage bredvid en spyhink...*suck* Vill inte ha magsjuka i familjen igen....Återstår att se om det blir VAB (Vård Av Barn) i morgon natt.....


Inga kommentarer: