fredag 16 december 2011

Min julklapp har kommit!

Min julklapp som jag "unnade mig själv" har äntligen kommit :)

De är så vackra...Undrar vilken lady som har trippat omkring i dessa gamla mormorskängor?

Naturligt slitna och nötta....Vintage helt enkelt!

Jag vet ej än riktigt var de ska få sin hedersplats, men jag har mina ideér då julen är slut och julpyntet ska plockas bort ;)

Vill hur som helst visa er en klänning som är nyinköpt från Åhléns. Den är underbar, jag älskar den! Sen att jag har vita, orakade ben etc kan ni väl bortse ifrån? ;)

Nu börjar det verkligen rycka i målningstarmen (vill måla färdigt trappen upp)....DET måste vara ett gott tecken på att jag börjar bli MYCKET BÄTTRE i foten? :) Ska ju börja jobba den 23:e december, så fattas bara annat :P

IDAG ska här ut och handlas julklappar (förhoppningsvis de sista) med Hanna :)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Tror ditt BMI visar fel, vännen!!
Du ser jättefin ut i din klänning!!
Och mormorskängorna: EN DRÖM!!!!
De är så jä**a vackra!!!!!

ha en underbar helg och lycka till med julklappsköpen
Kraaaam Tina