lördag 10 december 2011

Litet collage....

...från dockskåpet! Fick ju hem lite från tradera igår alldeles efter att jag gjort det förra inlägget :)

Så då blev det till att möblera och pyssla igen! Gjorde bl a två dörrkransar av blommor jag redan hade liggandes! Och så tog jag mig äntligen för att klippa till små gardiner till alla rum av spets jag hade hemma....

De små mini-granarna från tradera var så fina, men TYVÄRR lyser de rött då man tänder dem :/

Det är så oerhört roligt att pyssla med ett dockskåp och att få "jaga" de rätta detaljerna och bygga upp ett hem som man själv vill ha det ( i miniformat). Tips till er som ev känner sig lite sugna ;)


2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Verkligen läckert att du skapat en liten minivärld av din egen vita lantliga stil :-) Så mysigt med dockskåp, så många spännande saker att titta på!

Och det måste ju va sååå roligt att få köpa alla små gulliga saker, det är jag tvärsäker på...hihi!

Ha en fin kväll!

Hanna sa...

Tänd granarna ändå! Lite porrbelysning kan väl aldrig vara fel? ;)

Kraaaam