onsdag 23 november 2011

Toalettvy.....

Haha, här har ni våran toalettvy (fast som stående). Det blir ju lite väl mycket jul nu, vilket inte är så konstigt då vi snart är där, och då i a f JAG tycker det är som mysigast INNAN ;)

Jag har börjat handla en del julklappar redan, då jag bl a nätshoppar! Och julmusiken går redan varm...Hur det blir med pepparkaks/lussebulls-bak i år vet jag inte än...Sen flytten till huset har jag överlag varit dålig på att baka, den energin har lagts på "renovering" istället....Men jag antar att det blir protester från barnen (i a f flickorna) om vi inte håller i traditionen att HELA FAMILJEN TILLSAMMANS bakar pepparkakor/lussebullar med julmusik strömmande ur högtalarna?

EN av mina favoriter bland jullåtar är denna, lyssna gärna och NJUT :))


2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhh så fint!!!!
Hoppas din fot mår bättre!
Ha en fin Dag!
Och ta hand om dej!
Har granen kommit?
Kram Kathrine

Vitspets sa...

Åhh så mycket fint på din blogg Karina