onsdag 9 november 2011

Tack alla!

Vilka underbara människor jag omger mig med och även har i familjen :)

Mina underbara barn är så OTROLIGT snälla och hjälpsamma! TACK lillebror för att du handlar ljus åt mig på IKEA (trots att du har flera att handla åt). Och TACK Kiki för det (som alltid) trevliga besöket idag, och TACK även för fikat och den fina krya-på-dig-presenten! Dagen blev inte direkt sämre då jag äntligen fick hämta ut mina nya pyjamasar från Haléns. OTROLIGT SKÖNA! Kanske visar er någon dag ;)

NU ska jag försöka sitta stilla resten av kvällen...(då det inte blev så mycket av den varan idag, och det KÄNNS REJÄLT i foten...men har bara mig själv att skylla........)


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Så mycket gulliga hjälpsamma vänner du har kring dej min vän, så skönt för dej.
Kan nog behövas så lilla foten får läka!
Ha en fin Dag!
Och ta det lite lugnt nu!
Kramar Kathrine