måndag 28 november 2011

~ Sol OCH snö ~

Vilken dag det har varit :) Strålande solsken och ÄNDÅ har snön fått ligga kvar!

Idag har det inte hänt så mycket...mys med 10-åringen och lite pappersarbete har stått på agendan. Jag är ju som jag tidigare berättat en "LIST-O-MAN". Jag skriver långa listor på vad som ska göras, inhandlas, utgifter...ja ALLT faktiskt....Och så renskriver jag dem direkt de börjar bli lite för kluddiga, allt eftersom jag prickar av.....Men det hör väl till det lilla kontrollfreak jag är ;)

Hoppas ni alla har en bra start på den nya veckan!


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Vilken underbar bild!!
Vilket ljus!!!

Va, ni har fått snö!!! Vad härligt!! :))

Ja du, nu vet du hur jag ser ut!! hihi
Ville ju egentligen vara lite anonym, men skitsamma!! hahaha
Tack för komplimangerna, vännen! :)

Kraaaaamar Tina