onsdag 9 november 2011

Hur dum och envis får man vara?

Som jag antytt tidigare så spritter det i "inredningstarmen"...Igår kväll kunde jag inte hålla mig längre....jag var tvungen att få pyssla, bara liite (som visst blev för mycket...)....Och det fick jag vackert lida för sen. Vilken smärta jag fick betala med! Ja, ja..om jag lärt mig något? Det vette 17 ;) HÄR ska jag FÖRSÖKA tillbringa tiden idag (se bilden nedan)

Ja, inte utan mina "livsnödvändiga ting" just nu förstås, nämligen:

Pepsi max, värktabletter, vatten, mobil, hemtelefon, dator, tevedosor och papper och penna (så jag kan skriva ner alla tok-ideér jag ska genomföra så fort jag kan)

NU kommer en kär vän hit på fika :D


2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh så fint du har pysslat!!!
Fast inte roligt att få ont!!!
Ha en fin Kväll!
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Jag hinner inte med att kommentera alla dina inlägg! hihi
Ja där skulle jag oxå vilja kura in mig!! Såååå mysigt!!
Gardinerna blir nog jättefina när de kommer på plats!
Säger det igen: Du/ni har det bara så jäkla vackert!!! Sååå mysigt!! Love it!!

Kramis Tina
Ps. ta det lite lugnt med foten!❤