tisdag 22 november 2011

Adventspyntat!

TUR att magsjuka snabbt går över, för nu är JAG bra igen :)) Häng med runt på våran entré-våning. Nu är det ljusstakar/stjärnor i ALLA fönster på alla tre våningar (om jag räknar med källaren då)

Trappen upp....Anledningen till att ni bara får se denna mellan-våning, är ju såklart för att källaren och övervåningen inte blivit renoverade/målade än....

I sovrummet fick min STORA favorit-ljusstake stå....

Ena fönstret i sovrummet....Jag är väldigt förtjust i dessa stjärnor som har några år på nacken ;)

Andra fönstret i vardagsrummet har naturligtvis en likadan....

Ena köksfönstret (blockljusen ska förnyas innan första advent)...Det andra får ni se nästa gång. För nu har jag bestämt mig i frågan- med eller utan blommor ;)

Tack alla ni som ville rösta, jag tar bort enkäten nu :))


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Skönt att du känner dej bätttre nu!
Så fint du gjort i ditt fina hus!
jag har inte ens börjat att julpynta!
och det är snart 1 advent!
men men det hinns nog med (Ler!)
Hoppas du får en fin dag
Kramar Kathrine