torsdag 6 oktober 2011

Spillkum för mindre än en tia....

Kolla vad jag har fyndat! Sex stycken spillkum för ungefär en tia styck :))

Nejdå jag luras bara lite med er, el jo- förvisso är det spillkum, men små sådana i nyproduktion...6 stycken för 59:-

Perfekt att ha värmeljus, små förrätter, smycken el vad man nu vill i :)

Jag har köpt dem på Adding Life Style (Inspiration)

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad. Var ute i ärenden idag med nya skor som min Hallux Valgus visst inte tyckte om :( Nu har knölen svullnat upp ordentligt och värken är inte rolig :( Och i o m att den gör ont, så spänner jag mig och går snett så ryggen också blir lidande....Gnäll, gnäll-förlåt!

Ska ju in på operation, men inte fått tiden än...hoppas den kommer snart.....


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej!
Ja du loppis är poppis,,, vilka små fina fynd!!!
Underbara!
Oj oj stackars dej,,, hua det måste göra ont!!!!
Hoppas du kryar på dej!
Ha en fin helg!
Kram Kathrine