måndag 24 oktober 2011

Sjukstuga

Nu är det sjukstuga här hemma, både jag och Anders...Och idag "trillade det in barn", så vi får se hur länge DE klarar sig då?

Lite ommöblering har dock skett i vardagsrummet. Det ser kanske trångt ut (som vanligt), och visst är det det åt hållet jag fotar. Men åt ANDRA hållet blev det MER yta, nästan ett helt dansgolv ;) Visar mer en annan gång.

Och nu kan vi dessutom sitta i 3 sits-soffan och se på teven utan att vrida huvudet av oss, och få nackspärr ;)

Vet ni, måste berätta! En gullig bloggläsare såg att jag ville ha ett teve-skåp. Hon visste att hennes dotter hade ett som hon inte ville ha, så dottern mailade mig med bilder och allt :) Det fanns i grannstaden också :) TYVÄRR gick inte skåpet hem hos resten av min familj, då detta skulle innebära att teven skulle hamna längre ner (och huvuden/fötter m m kanske skulle råka skymma teven...) Hmpf, men jag gav med mig (sen att det var pga att ena luckan till skåpet skulle sticka ut framför dörröppningen behöver de inte få veta ;)....)

Men jag tyckte det var så oerhört gulligt av bloggläsaren samt hennes dotter, 1000 tack och återigen 1000 tack för erat erbjudande. Verkligen en fin gest! :)

NU ska jag krypa ner under samma täcke som den andra sjuklingen ;)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Ser bara lite trångt ut, men supermysigt!!! :)
Det är guld värt när man inte behöver vrida nacken av sig för att kunna se på tv!! :)

Du har det såååå fint!!
och vad rart att bloggerskan kom med erbjudandet om tv-bänken.. :)

Kramis Tina