tisdag 18 oktober 2011

Jag har haft en lite FÖR bra helg...

...känner jag :/ Kärlekshandtagen kan numera ta emot fler än ett nyp av sambon :( Så går det då man njuter lite för mycket av livets goda ;) Hur som helst så måste jag visa vad jag precis klickat hem från Haléns. Denna klänning nedan är ju bara så mycket JAG :D

Kunde INTE motstå den! Jag och klänningar....Då jag precis blivit tillsammans med min sambo och vi skulle ut på "galej" tillsammans, så sa han att då han tidigare spanat på mig så mindes han att jag jämt hade klänning/kjol och höga stövlar då jag gick ut på krogen. Och visst är det så. Linda utan höga stövlar är en ovanlig syn.....

Något annat som är mycket JAG är RINGAR.....

Denna supersnygga ring står högt på önskelistan :) Men den är tyvärr lite för ovälkommen för min plånbok då den kostar 1095:-. Hur som helst så finns den att köpa HÄR.....

Idag är bilderna lånade från nätet. Jag jobbar långvecka nu och kämpar på trots ond hals m m

Tack snälla ni för era fina kommentarer! Vad fint ni skrev om min dotter. Och vad roligt att få läsa här och på facebook att så många dagligen börjar sin dag med att besöka lilla mig och min blogg *generad* Jag har inte hunnit med att svara er i helgen, men hoppas hinna med det under veckan..mellan allt jobb och sovande ;)



Inga kommentarer: