torsdag 29 september 2011

Vad jag INTE visste....

...var att vi bodde två minuter ifrån BULLERBYN :) I snart 8 månader har jag bott här (i ett för MIG nytt område..), men idag var det första gången som Anders tog mig på "upptäcktsfärd" i kvarteret här bredvid. Vi har pratat om det länge, men sen har tiden gått åt till annat.....

Jag blev nästan mållös då jag insåg vilket underbart område vi hade alldeles inpå knuten....Vi hade "lilla kameran" med, så kvalitén är inte den bästa (sen var det skymning dessutom)


Tidigare har jag bara promenerat runt älven här..en motionsrunda som är mycket populär i Borlänge. Och visst- den är fin, men detta.....

Jag är kär! Ser ni gatan ovanför, precis så heter Anders ;)

Små gator, gränder, gamla hus och så alla gamla träd på det (tror det är LÖNN)

Titta detta fallfärdiga hus ovan som stod tomt...Vill HA!! Tänk att få renovera och sätta sin egen prägel på det....

Gamla fönster, vildvuxna trädgårdar....





2 kommentarer:

K sa...

UNDERBARA BILDER,speciellt dem på ER <3 Det riktigt lyser KÄRLEK <3 Och du, du behöver ändra din kost MEN INTE BANTA, för du är fin precis som du är... ;D KRAM PUSS å HA EN HÄRLIG KVÄLL <3

Tinas bo sa...

Vilka härliga hus!! Helt underbart område, där du bor!
Och låt nu vägskylten sitta där den sitter!! hahaha
Fina bilder på er 2!


Kramis Tina