onsdag 14 september 2011

Nya datorer....

Nu har alla i familjen varsina datorer :/ Inte för att jag tycker att det är ett drömläge direkt...sa precis till Anders att det INTE ska sluta med att vi blir sittande i varsin soffa med varsin dator på kvällarna...vaddå relationsdödande.....

Det var allt jag bjöd på idag, inte direkt så inspirerande..men sen jag kom hem idag har jag haft fullt sjå med att städa här hemma (då det såg ut som en svinsta-utan överdrift) Jag har ju nu jobbat 9 av de 10 senaste dagarna..och tro mig-hemmet blir totalt eftersatt och kroppen behöver nu VILA...

Speciellt efter de brottningsmatcher jag nu haft dessa två dagar då jag varit på utbildning i självförsvar...JISSES AMALIA vilken träningsvärk jag redan har! :( Anders skrattar gott den retstickan......:/

Inga kommentarer: