fredag 9 september 2011

Lite nytt i sänghalmen :)

Min kära sambo hade ett dubbeltäcke då vi träffades. Jag vill ju gärna snurra in mig i ett eget täcke då allt "mys är gjort" och det ska sovas ;) Men Anders envisas med att ha det stora täcket..Så vi har TRE täcken i sängen. Ett dubbelt. Och då det blir för varmt har vi ett varsitt av tunnare variant- eftersom JAG envisas med att sova med öppet fönster så det blir ISKALLT i rummet...
Hur som helst, så-lakanen Anders hade med sig till dubbeltäcket var då bl a KNALLRÖDA och SKARPT BLÅ. Så nu har jag klickat hem lite nytt som ni kan se ovan :) Sen skulle jag BARA TITTA vad de hade fått in för nyheter på kuddfronten. Och då "råkade" dessa hamna i korgen också :/ Underbara kuddfodral i linne :) Jag har naturligtvis shoppat textilierna HÄR.....


Minns ni halsbanden Anders kom hem och överraskade mig med? De med våra initialer? Tyvärr var det inte äkta silver, så de blev fula ganska direkt (eftersom vi bar dem dygnet runt) Så idag fick vi hem halsbanden som skulle ersätta initialerna, och valet föll på dessa nedan:

En varsin pusselbit med varandras namn inristade (inte de på bilden). Jag hade inte visat Anders dem innan, men han blev riktigt nöjd tack och lov :) Bilderna idag är lånade från nätet.




1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Tänk att man kan shoppa hemifrån soffan med några enkla klick;) Önskar dig en toppenhelg. Kram Johanna