söndag 28 augusti 2011

Ny vecka- nya tag!

Hoppas ni alla har haft en skön helg :) Det har vi! Idag känns det dock i kroppen att vätske-intaget i glada, goda vänners lag i går kanske blev lite för stort :/

Visar en bild på sekretären i förra inlägget, hur den ser ut stängd och var den hamnade.

Sen måste jag bara få visa vad min underbara, älskade livskamrat kom hem med häromdagen- bara sådär :)

Han är så underbar, jag är så kär i den mannen! Ikväll har han storgråtit av lycka till en scen i filmen Hur många lingon finns det i världen (typiskt min HONEY- han gråter till allt, underbar som han är)...Själv låg jag och myste och halvsov i hans knä...men vi har köpt den på dvd, så jag måste se den ordentligt igen!

Den handlar om ett härligt gäng utvecklingsstörda, vill någon se trailern så klicka HÄR.


Imorgon ska ni få se mitt höst-tema i köket :)



1 kommentar:

hällkulla sa...

Hej på dig!

Fint när hela sovrummet badar i vitt, gillar!!
Får jag vara nyfiken och fråga varifrån du hittat tak lampan? Den ser charmig ut!

Jätte fina halsband som din kära överraskade dig med!! Sött!
Kram
Pi