söndag 3 juli 2011

Pustar ut för i år.....


Puh! Mina tonåringar överlevde festivalen för i år :) Livet som förälder är fyllt av alldeles för mycket oro :/ Bild lånad HÄRIFRÅN.


Var helt uppe i varv nyss då 16-åriga sonen inte kommit hem än och klockan nästan var 03.30! Inte gick det att nå honom på mobilen heller då det har varit problem mer eller mindre hela veckan nu under Peace & Love- festivalen. Sms som skickats har inte kommit fram förrän efter flera timmar. Plus att det emellanåt inte går att ringa alls....

Men nu är det över för i år. 45 000 besökare bara IDAG på festivalen!

Våldtäkter, mordförsök, misshandel, droger och allt som hör till har ju då förekommit, TYVÄRR. Dessutom har en ung kvinna hittats död inte långt ifrån där vi bor :/ Inte undra på att man blir orolig? Ändå hade jag i år bara EN tonåring som besökte festivalen...nästa år går nog båda (efter vad jag har hört) Och om 3 år har jag TRE tonåringar på 13, 17 och 19 år...MAMMA MIA!!!

Önskar nästan jag kunde få sövas ner en sån här gång och få vakna upp då allt är klart och få veta att allt gått bra....

Nu vet jag precis vad min mamma pratar om då hon berättar hur jobbigt och oroligt det var då de väntade på mig och brorsan (då vi var ute som tonåringar) Fast ok....hon är i o f s orolig än IDAG då vi går ut.......

Nej, måste försöka slappna av nu......Godnatt (snart godmorgon för vissa)



Inga kommentarer: