söndag 10 juli 2011

Lyckans ost

Om detta är en dröm, låt mig aldrig få vakna.....

Jag är en lyckans ost. En av lyckans godaste ostar har hamnat i MIN ägo :)

Precis hemkommen efter en underbar helg med Anders stora släkt. Är så lyckligt lottad! Jag älskar honom så mycket att det inte går att beskriva med ord....Nu firar vi ett år tillsammans om ett par veckor ungefär :) Och fortfarande pirrar det i magen på mig då jag ser honom och då han tar i mig.....

Jag är så oerhört stolt över MIN MAN :)

Nu har vi för första gången under vårat första år tillsammans hela 5 (!) barnfria dagar framför oss, tyvärr jobbar vi båda- men bara känslan av att det bara är vi två och våran starka kärlek......*njuter*

Det fanns en sol bakom molnen.......



1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Åh va härligt att du funnit kärleken!!! Njut nu massor av varandra :-)

kram-kram!!!