torsdag 26 maj 2011

Vitt ÄR oslagbart....

....tycker då JAG ;) Känns så skönt trots att bara halva rummet än så länge är målat....

Visar er här två likadana bilder...den översta är oredigerad och fotad med blixt....

Den undre är fotad UTAN blixt, och blev så mörk att jag fick lov att ljusa upp den...Mina kunskaper vad gäller kameror är som ni kan se- NOLL...Inte orkat ta mig för att lära mig den heller...

Det ska ju gå FORT vet ni ;)


Ps. Kan inte sitta idag...röra mig och ligga går bra...men sitta? Aj aj aj.....Känns som att det varit lite mycket "gnäll" ifrån mig här den sista tiden...så hädanefter har jag ont i det tysta ;)



1 kommentar:

Lantliv och Loppis sa...

Vitt ÄR OSLAGBART!!! =)
Nu har jag dåligt samvete över att jag inte fått tummen ur att hämta stället ja ska köpa av dig..jag har helt enkelt inte haft tid =( Jag har HUR MYCKET SOM HELST i skolan just nu, tyvärr! Hoppas att du har det kvar och att jag får en lucka nu i helgen och kan hämta det =) Jag har sparat ditt nummer, så jag hör av mig ;)
Ha en toppenhelg nu!
Kram Ellen