måndag 23 maj 2011

Vi drömde om...

...denna underbara hammock, jag och Anders....Det var faktiskt HAN som upptäckte den på Coop Forum. En dag då vi var ute och åkte styrde han rätt var det var kosan mot Coop...för att visa mig vad han "hittat". Jag hade inga planer på att skaffa en ny hammock, men blev såklart störtkär.....

Det är hammocken Hillerstorp Dalom i honungsfärg...och det är exakt samma modell som jag många gånger har sovit middag i, i mitt barndomshem som ung.....Det enda som satte stopp var då prislappen :( Var det verkligen värt att lägga ca 3500-4000 (inkl dynor) på en hammock, då det finns så många hål att fylla som nybliven husägare med renoverings-iver? ;)

Vi funderade, och funderade utan att komma fram till varken BU eller BÄ....Men så ikväll gick jag in på blocket....Och där fanns en exakt likadan i modellen (bilden lånad från blocket)

Priset då? Dryga 1000-lappen MED dynor ;) Lite vit-färg, så ser man ingen skillnad? Och nya dynor kan man alltid köpa nya då de rear ut efter sommaren el så ;)

Till helgen som kommer hämtar vi hem "henne"....och jag lovar att många timmar kommer att tillbringas i den i sommar :))

Ps. Tack snälla Susanne och Ewa för era värmande kommentarer <3





Inga kommentarer: