måndag 9 maj 2011

NU SÅ.....

Tänk att det ska tas betalt för allt, så var det väl ändåså inte då jag började blogga för 3 ½ år sedan (vad jag kan minnas) NU finns det i a f mera bildutrymme, så jag kan blogga igen ;)

Har precis kommit hem efter helgens sista nattskift, och nu väntas en ny långledighet :) Synd bara att Anders ska jobba borta denna vecka då mån-tors :( Men då kanske jag kan få desto mer gjort här hemma ;)

Fast...när det är sådana här underbara dagar som vi ser ut att få idag igen med sol, så vill man ju vara UTE!! Golvet blev inte gjort i helgen...vi började, men blev missnöjda med den grå färgen vi valde....så vi måste införa en plan B.....

DÄREMOT målade jag dessa hyllor och satte upp i köket, och både jag och Anders blev riktigt nöjda :)) Färgen på hyllorna är densamma som var tänkt till golvet=alldeles för mörk insåg vi.....

NU ska jag krypa ner några timmar, så jag hinner med så mycket sol som möjligt då jag vaknat. Förhoppningsvis blir det inom de närmsta dagarna en BLOPPIS här, så håll utkik ;)


2 kommentarer:

Flodagatan sa...

Ahh najs med en BLOPPIS jag ska verkligen hålla utkik :-) Vad fina hyllorna blev. Ha en bra dag..

Kramen på dig..

Livingroom sa...

Vad är det egentligen ni betalar för? Bildutrymme. ? Jag har aldrig betalat nåt och fint har allt funkkat. Använder du nåt speciellt program för bilderna eller varför måste du betala??

HA en solig o skön vecka!