tisdag 5 april 2011

Varför blir man aldrig nöjd?

Varför blir man aldrig nöjd med sitt eget? I alla fall är JAG sådan, att jag lessnar så fort på mina prylar....Just nu har jag RIKTIGT STORA PROBLEM ;) Vet inte hur jag ska få till det så jag blir nöjd på mina "skänkar" i vardagsrummet. I natt slutade det med att det blev som på bilden ovan....

Men nu är jag ändå inne på om jag ska ha mina 2 vita terriner samt annat vitt porslin där istället? Jaadu, vilka världsproblem...eller INTE :/

Hörrni, ni har väl inte missat min väninnas fina butik som hon har hemma i sin källare? Bilden nedan har jag lånat från henne, och kolla vilken bedårande liten barn-cykel!

Hon skickar även varor efter överenskommelse. Hon har ett stort utbud, och massor av skatter! Ta en titt in till hennes butiksblogg tycker jag. Den hittar ni HÄR.....

Nu är dagens uppsättning av barn (om man nu får kalla en 20-åring för barn?) i sina skolor (och på sina andra aktiviteter), så nu ska jag krypa ner och sova en stund till ;)



Inga kommentarer: