tisdag 26 april 2011

Vacker som en dag.....

Har ni hämtat er från "naken-chocken"? ;) Moahahaha...sorry, men Anders bjöd er på den, underbar som han är ;)

Måste visa er mitt senaste inköp! Denna underbara madonna...så stor och ståtlig......(riktigt hög)

Hon kommer från Mig & Alice (i Säter). Jag har fått den skickad till mig, så jag vet att man kan beställa den av Melinda även om man inte bor i närheten. Nu bor ju jag i närheten...men utan körkort och en sambo som har häcken full, så tyckte jag hon var värd de extra 79:- i frakt istället för bensinen som i a f hade kostat lite ;)

Och tack bästa Hanna för svaret-jag borde ringt dig direkt istället. Hanna är ju inte bara en av mina närmaste vänner, utan även "min blom-expert". Allt jag kan om trädgård har jag lärt mig av henne <3 :) Självklart var det ju en JULROS :))

NU ska jag se en skräckis med mellan-dottern....sambon är ute på jour (med jobbet), sonen sitter vid datorn- likadant med den yngsta...så då passar vi på ;)



Inga kommentarer: