tisdag 5 april 2011

Tålamod är en dygd

Jag har textat lite idag :)

Eller inte ;) Jag är alldeles för darrhänt för att klara av sådant, tyvärr...Men jag beställde denna wall-sticker tidigare på nätet...och idag skulle den upp! Jag har ju då som bekant INGET tålamod! Och tapeten är inte slät, utan det är en struktur-tapet.....och jag har aldrig i hela mitt liv svettats så mycket tror jag som då jag skulle få den att fästa på tapeten UTAN att den följde med papperet tillbaka.....Och fort skulle det gå- som vanligt! Svetten lackade, svordomarna haglade och det var ytterst nära att allt hamnade i en enda stor ihop-knöcklad hög.

Men jag överträffade verkligen mig själv, nu sitter den där...(*peppar, peppar*- jag är livrädd att den ska ramla ner) Ovanför min och Anders huvud-kuddar...älskar texten, och den var ett självklart val....

ALLTID VID DIN SIDA <3

Ps. Jag har ju tydligen precis bestämt med mig själv att tapeten (som är densamma i vardagsrum & sovrum) tydligen får vara gul ett tag till eftersom wall-stickern sitter där den nu sitter.....????? Hmm.......






2 kommentarer:

Lantliv och Loppis sa...

Haha,typiskt att man alltid ska ha så bråttom!! ;)
Jag är exakt likadan..haha!
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Tinas bo sa...

Blev jättesnyggt!!
Har inte heller tålamod, vill ha allt färdigt på en gång!!
Har följt dina bloggar ett par år och gillar din stil!!
Grattis till kärleken och till huset!!

Kram Tina