torsdag 7 april 2011

Mini-projekt

Har ett ytte-pytte-litet mini-projekt på gång. Ni ska få se då det är färdigt sen ;)

En natt till denna vecka, sen ledig helg! Ibland förstår jag mig inte på mig själv som orkar med att jobba bara nätter...usch vad trött man är, jämt och ständigt. Och ofta har man ont i huvudet... säkerligen för att kroppen aldrig får någon regelbundenhet vad gäller mat och sömn.....Natt-arbetare sägs ju dö i förtid :/ Men- jag har valt det själv av EN anledning: All LEDIGHET!

Så jag antar att jag inte får klaga;) ? Och jag tror att den dag då jag "slänger in handduken", så är det nog meningen...man kan inte gå och vara rädd för allt jämt och ständigt (då allt är mer eller mindre farligt enligt alla undersökningar) Men nog är det allt lite slitsamt att jobba natt emellanåt- SÅ- nu har jag fått "gnälla av mig lite".....

NU ska jag krypa in i min lilla skrubb och sova några timmar, ha en bra dag!



1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Linda, en ny fräsch blogg ser jag, välkommen tillbaka!!!

Vi ska ha storloppis i Falun sista helgen i maj, kanske du vill sälja? Kanske du vill köpa?

Info i min blogg, ha en skön start på våren!! Mari.