fredag 15 april 2011

Här är vi...

...på Hagbacken :) Hela min underbara familj, bilden ovan visar er (förutom en "random" dotter som spelar apa) att halva köket är kvar att måla PLUS taket! På bilden nedan har vi då Anders 2 söner på 18 och 20 år, samt dotter på 12 år. Och sen mina knoddar då...sonen på 16 år och döttrarna som är 10 och 14 år :)

Anders fick äran att vara med på 2 kort, men önskar så att jag hade kunnat spara en av platserna åt att rama in en liten misse där istället ;) Men nu har vi ingen misse, och förblir också utan :´( Jobbigt för en katt-älskare som mig!

Äntligen börjar säsongen då ytter-dörren får stå på vid gavel dagarna i ända :) Syns kanske inte på kortet, men vi har en liten inner-hall med inner-dörr. Där har jag inte rivit bort plast-mattan än....men ni får nog se bilder därifrån också vad det lider ;)

NU ska jag titta vidare på CHEATERS (ni vet programmet på TV11 där män och kvinnor anlitar hjälp för att skaffa bevis/spionera på deras respektive som de misstänker är otrogna...sedan "tar de dem på bar gärning" och konfronterar dem...spännande....)



Inga kommentarer: